Lasering - hoopis teine muusika!
Laiendatud otsing
Country
Dance/Electronic
Eesti
Filmimuusika
Hip-Hop/R&B
Jazz/Blues/Soul
Metal/Hardrock
Pop/Rock
World/New-Age
Various/Kogumikud
Klassika
Lastele
DVD Muusika
DVD Klassika
Blu-ray Muusika
Blu-ray Klassika
Vinüülid
Kogu valik
Komöödia
Draama
Ulme
Põnevus
Õudus
Dokumentaalfilm
Eesti film
Vene film
Lastele
Seriaal
Vene seriaal
Blu-ray Film
3D Blu-ray

 



ABI

Tellimine
Kohaletoimetamine
Maksmine
Tarneaeg
Teenindus
Üldised tingimused


TELLIMINE

Kuidas toimub tellimine?
1. Pange soovitud tooted ostukorvi ("Lisa ostukorvi" nupp).
2. Identifitseerige end kasutades kasutajanime ja parooli või registreeruge esmakordse tellimuse puhul.
3. Valige sobiv transport.
4. Vajadusel muutke saaja või maksja andmeid.
5. Valige sobiv maksekanal.

Veenduge andmete ja tellimuse sisu õigsuses ning kui kõik on korras, sooritage tehing. Tellimuse õnnestumist kinnitab Teie meiliaadressile laekuv tellimuse kinnitus. Tellimuse kinnituse saabumine Teie meilikontole peaks toimuma mõne minuti jooksul. (Kui Te ei saa tellimuse kinnitust, pöörduge kinnituse saamiseks aadressile lasering@lasering.ee.) Kuni makse kinnitamiseni pangas võite ostu sooritamise igal hetkel katkestada.
NB! Pärast makse sooritamist vajutage palun nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Vastasel juhul ei pruugi tellimus meieni jõuda.

Olen tellinud kahel erineval korral. Kas on võimalik kaks erinevat tellimust kokku panna ning postikulude arvelt kokku hoida?
Kaks erinevat tellimust on võimalik kokku panna. Samuti võime olemasolevad erinevate tellimuste tooted varem teele saata.

Miks ei ole kõik plaadid (cd-d, dvd-d, vinüülid) kiletatud?
See, kas toode on kiletatud või mitte, sõltub tootjast. Kaup ei pea olema kiletatud. Kahtluse korral võtame endale vabaduse pakend avada, et veenduda kauba kvaliteetsuses. Vajadusel paneme kauba suletavasse kileümbrisesse.

Olen unustanud oma kasutajanime ja parooli. Kuidas ma need teada saan?
Saatke e-mail aadressil
lasering@lasering.ee ja me aitame Teid.



KOHALETOIMETAMINE

Kui kaua võtab aega kauba kättesaamine?
Kättesaamine sõltub tarneajast ja kohaletoimetamise ajast. Tarneaeg on aeg, mis kulub meil tavaliselt kauba hankimiseks ja see on märgitud toote juurde. Kohaletoimetamise aeg on kulleriga saatmisel 1 tööpäev, kirja- või pakiteenust kasutades tavaliselt 1-2 tööpäeva, pakiautomaadi teenust kasutades tavaliselt 1 tööpäev.

Kui Te olete meie e-poest leidnud Teie maitsele vastavad tooted ja soovite neid osta, siis on Teil võimalus valida viie erineva kättesaamise võimaluse vahel:


1. OMNIVA/SMARTPOSTI PAKIAUTOMAADITEENUS hind 2.49 eurot
Üle Eesti on ligi kakssada pakiautomaati. See on odavaim ja kiireim kauba kätte saamise viis. Pakk jõuab tavaliselt kohale 1 päevaga!

Kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, kus on kogu vajalik info paki kätte saamiseks.

Paki kätte saamiseks pole pakiautomaadi juures vaja teha muud, kui sisestada SMS-is sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes!

NB! Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.


2. VIRU KESKUSE LASERINGIST hind 0.- eurot
Kui Te soovite tellitud kaubale ise järele tulla, on Teil võimalus kohaletoimetamise viisiks märkida "Lasering Drive-In". See tähendab, et kui Teie poolt tellitud kaup on komplekteeritud, anname Teile sellest e-maili teel teada ja Te võite Tallinnas Viru Keskuse I korrusel asuvasse Laseringi kaubale järele tulla. Oleme avatud iga päev 9-21.

NB! Palun võtke kaasa isikut tõendav dokument (id-kaart, juhiluba või pass). Kui Te saadate tellitud kaubale järele kellegi teise (palun hoiatage meid sellest ette), peaks ka temal kaasas olema (enda) isikut tõendav dokument.


3. OMNIVA KULLERTEENUS hind 4.95 eurot*
Omniva kullerteenus – tavaliselt 1 tööpäev
Füüsilisest isikust Saajale teatab Post saadetise saabumisest SMS-i/e-kirja teel või helistab telefoni teel ette ning lepib kokku sobiliku kättetoimetamise aja. Kullersaadetisi, mida kuller ei saanud väljastuskatsel kätte toimetada, hoiustatakse postiasutuses 15 kalendripäeva või Saatjaga kokkulepitud aja jooksul. (allikas: Omniva)

NB! Kullerile või postiasutuses midagi juurde maksma ei pea!


4. OMNIVA KIRJA- või PAKITEENUS (Eesti piires) hind 3.95 eurot*
Tähtmaksikiri - tavaliselt 1-2 tööpäeva
Kui paki mõõtmed jäävad piiridesse 230x330x20mm ehk tavaliselt üks CD-plaat, saadame paki teele riigisisese tähtmaksikirjana.
Tähtmaksikirja väljastamiseks Saajale tehakse saadetisele märgitud aadressil üks väljastuskatse. Juhul, kui saadetist pole võimalik üle anda, jäetakse postisaadetise saabumise kohta teade ja kirisaadetis väljastatakse teates märgitud postiasutuses. (allikas: Omniva)

Tähtstandardpakk - tavaliselt 2 tööpäeva
Kui paki mõõtmed ületavad piire 230x330x20mm, saadame paki teele riigisisese tähtstandardpakina.
Tähtstandardpakk väljastatakse saajale tema elu- või asukohajärgses postiasutuses. Postisaadetise saabumise teade edastatakse saaja postkasti hiljemalt järgmisel tööpäeval peale paki saabumist postiasutusse. (allikas: Omniva)

NB! Kullerile või postiasutuses midagi maksma ei pea! Pakki hoitakse postiasutuses 1 nädal!


LISAVÕIMALUS!

PAKIAUTOMAADITEENUS LÄTIS, LEEDUS ja SOOMES

Kaupa on võimalik tellida ka Läti, Leedu ja Soome pakiautomaatidesse.

Pakiautomaadi teenust väljaspool Eestit saab (hetkel) kasutada ainult juhul, kui saadad oma tellimuse meile e-maili teel - lasering@lasering.ee.

Pane tellimusse kirja järgnev:
1. Soovitud tooted
2. Saaja nimi ja mobiiltelefoni number
3. Kirjuta, millisest pakiautomaadist soovid pakki kätte saada.
SmartPOSTi pakiautomaatide nimekirja näed siit.
Paki saatmine Soome maksab 11 eurot.
Omniva pakiautomaatide nimekirja näed siit.
Paki saatmine Lätisse maksab 7 eurot ja Leedusse 8 eurot.

Mis saab edasi?
1. Meie saadame Sulle e-maili teel arve tellitud kauba kohta.
Kui arve on tasutud, tellime kauba ära või saadame paki teele. (Pank teavitab meid e-maili teel, kui raha on meie arvele laekunud.)
2. Paki teele saatmisest anname Sulle e-maili teel teada.
Kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, kus on kogu vajalik info paki kätte saamiseks.
3. Paki kätte saamiseks pole pakiautomaadi juures vaja teha muud, kui sisestada SMS-is sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes!
NB! Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.



Ostu sooritades palume tähele panna ka kaupade tarneaegasid. Tarneaeg on iga toote juures tööpäevades märgitud ajavahemik, mis meil võib kuluda konkreetse toote hankimiseks. Lisandub transpordile kuluv aeg.

Näiteks, kui Te tellite plaadi, mille tarneajaks on 2-10 tööpäeva ja valite ELS kullerteenuse, peaksite arvestama maksimaalselt 11 tööpäevaga. (Alati võib ka vähem aega minna.) Kui Te tellite korraga erineva tarneajaga tooteid, tuleks arvestada pikima tarneajaga. Ühes tellimuses sisalduvad tooted saadame teele korraga. Kui Teil on samaaegselt täitmisel mitu tellimust, on võimalik erinevates tellimustes sisalduvaid tooteid ka varem teele saata.

* vastavalt Omniva hinnakirjale alates 01.01.2016.




Mida teha, kui plaadid ei saabu õigeaegselt?
Võtke ühendust meie klienditeenindusega (lasering@lasering.ee).

Kui Te ostsite toote, mis osutus praagiks või me saatsime Teile kogemata vale toote, siis vahetame kauba oma kulul ümber.



MAKSMINE

Tellimuste eest saate tasuda Swedbanki, SEB või Danske panga internetipankade kaudu. Arve tuleb internetipangas tasuda kohe tellimuse esitamisel. Arve mittetasumisel tellimus arvesse ei lähe. Tellimus jõustub makse kinnitamisel pangas.

Kui Teil ei ole võimalust tasuda nimetatud pankade kaudu, pöörduge palun aadressile lasering@lasering.ee - saadame arve soovitud kauba kohta e-maili teel ja Te võite arve eest tasuda Teile sobiva panga kaudu.

Pakiautomaadi teenust kasutades võite arve eest tasuda Teile sobiva panga kaudu. Maksetähtaeg on 14 päeva. Peale selle aja möödumist Teie tellimus tühistatakse.

LISAVÕIMALUS!

PayPal
PayPal’i teenust saab (hetkel) kasutada ainult juhul, kui saadate oma tellimuse meile e-maili teel - lasering@lasering.ee.



TARNEAEG

Tarneaeg on oletatav ajavahemik tööpäevades, mis kulub meil kauba hankimiseks juhul, kui seda kohalikus laos ei leidu. Tarneajale lisandub kauba kohaletoimetamise aeg, mis sõltub Teie poolt valitud kohaletoimetamise viisist (reeglina 1-3 tööpäeva). Tellides erinevate tarneaegadega kaupu, tuleb kättesaamisel arvestada pikima tarneajaga. Kauba saadame teele nii kiiresti kui võimalik, kuid harvadel, meist mitte sõltuvatel põhjustel võib kauba hankimine võtta rohkem aega. 

“Kohe saadaval” või “kuni 5 tööpäeva”
Kaubad tarneajaga “Kohe saadaval” või “kuni 5 tööpäeva” on meil laos olemas või võtab nende hankimine aega mõned tööpäevad.

“2-10 tööpäeva” või “5-20 tööpäeva”
Kaubad tarneajaga “2-10 tööpäeva” või “5-20 tööpäeva” on regulaarselt saadaval, kuid neid ei pruugi meil hetkel laos olla. Sellisel juhul tuleb meil kaup tellida ja see võib võtta 2-10 või 5-20 tööpäeva aega.

”10-30 tööpäeva” või “20-45 tööpäeva”
Sellised tarneajad tähendavad, et suure tõenäosusega meil antud kaupa laos ei ole, kuid meil on võimalik seda tellida.

”1-2 kuud”
Tarneaeg 1-2 kuud tähendab, et toode on tellitav, kuid üldjuhul on tegemist importkaubaga või vanemate ja rariteetsemate toodetega.

”Ettetellimine”
Tarnestaatus “Ettetellimine” tähendab, et kaup ei ole veel müügile jõudnud, kuid me pakume võimalust seda tellida. Kauba saadame teele kohe, kui see on jõudnud meie lattu.

”Pole saadaval”
Tarnestaatus “Pole saadaval” tähendab, et antud kaupa ei ole võimalik (ajutiselt) osta. Tegemist on kas lühiajaliste meist sõltumatute hankeprobleemidega, kauba partii on otsa lõppenud või on tegemist pikemaajalise olukorraga (valmistatud partii on läbi müüdud ning ei ole teada, kas ja millal uus tiraazh ilmub). Olukorra muutumine kajastub tarnestaatuse muutumises.

Erandjuhtudel võib tekkida olukord, kus meist sõltumatutel asjaoludel ei ole tellitud plaati võimalik enam hankida või läheb sellega oluliselt rohkem aega. Sellisel juhul võtame Teiega ühendust ja leiame koos sobiva lahenduse. Juhul, kui meil ei õnnestu Teie tellimust õigeaegselt (vastavalt tarnetähtajale) täita ja Te ei ole nõus kauem ootama või Te ei leia või ei ole nõus asenduseks valima mõnda teist toodet, tagastame raha Teie pangakontole 2 nädala jooksul.



TEENINDUS

Kuidas võtta ühendust klienditeenindusega?
Ühenduse saamiseks tuleb Teil saata oma küsimus või mure aadressil lasering@lasering.ee.



ÜLDISED TINGIMUSED

*Laseringi internetipoes sooritatud tellimused kuuluvad säilitamisele nii elektroonilisel kujul kui ka paberkandjal ning soovi korral on need tellimuse sooritajale kättesaadavad. Selleks saatke e-mail aadressile lasering@lasering.ee.

*Kauba tagastamise õiguse tingimused on sätestatud Võlaõigusseaduse § 56-s.

*Tellimuste täitmisel järgime reegleid, mis tulenevad kehtivast Võlaõigusseadusest.

*Võimalike kohtuväliste vaidluste lahendamiseks on Eestis tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon veebiaadressiga www.komisjon.ee.
Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.


Lasering OÜ
Registrikood: 10304847 | KMKR: EE100198595
Viru väljak 4, 10111 Tallinn
Kontakt: tel. +372 6101501, e-post: lasering@lasering.ee






Ostukorv
KONTAKT
Abi
Tagasiside
Kaubamärk
Kliendikaart
KINKEKAART
SOODUKAD!
Uudised
Lähiajal ilmumas
Viimati lisatud
   e-poe top:
Linkin Park, Hybrid Theory [CD]
Lastele, Beauty and the Beast [DVD]
London Grammar, Truth Is A Beautiful Thing [LP]
   Laseringi top:
Various, Mina jään: XII noorte laulu- ja tantsupidu [2DVD]
Naised Köögis, See tantsusaal on nugadega kaetud [CD]
Lana Del Rey, Lust For Life [CD]
   Sooduspakkumised:
Various (Ost), True Detective [CD]
Ella Fitzgerald , The Best of [CD]
Ella Fitzgerald , The Best of Ella Fitzgerald [CD]





Yes, we deliver to your country

Copyright © Lasering OÜ 2002-2017